Onze klant gelegen in Kortemark is op zoek naar een aankoopbediende voor tweedehands vrachtwagens voor de Franse markt. Wat wordt er van jou verwacht in deze functie?
Je beheert en behandelt dossiers en gegevens om ervoor te zorgen dat het aankoop –en transportproces efficiënt, correct en klantvriendelijk verloopt
Je verzamelt, vervolledigt en verwerkt vrachtwagengegevens van aangekochte vrachtwagens en verwerkt dit in de software van Truck Management
Je verzekert een vlotte doorstroming van relevante informatie binnen het aan- en verkoopteam
Je vraagt ontbrekende documenten op bij leveranciers van vrachtwagens, handelt de bijhorende administratieve formaliteiten af en bezorgt deze aan de afdeling administratie
Je organiseert in samenwerking met de transportverantwoordelijke de ophaling van de aangekochte voertuigen, met de bijbehorende formaliteiten
Je ontvangt klanten in geval de sales collega's op verplaatsing zijn en beantwoordt hun vragen
Je ondersteunt de sales collega's met de opvolging van verkochte vrachtwagens
Je maakt afspraken voor de technische keuring, stelt verkoopovereenkomsten op en verzorgt de administratieve ondersteuning bij het importeren
Bij afwezigheid van de transportverantwoordelijke ondersteun je mee de transportafdeling met het plannen van afhalen of wegbrengen van vrachtwagens
Bedrijfsinformatie
Onze klant gelegen in Kortemark is gespecialiseerd in vrachtwagens en op zoek naar een aankoper om hun team te vervolledigen.
Jouw profiel
Naar welk profiel is onze klant gelegen in Kortemark op zoek voor de openstaande vacature van aankoopbediende voor de Franse markt?
Je hebt een passie voor vrachtwagens en je wil er graag over bijleren
Je bent gedreven en dynamisch met zin voor initiatief en sterke organisatorische kwaliteiten
Je komt in een fijn team terecht die jou van alle informatie zullen voorzien
Je denkt logisch en flexibel mee volgens de behoeften van de klant
Je bent een hans-on persoon en beschikt over een uitstekende kennis van de Franse taal (je versterkt het team die actief is op de regio Frankrijk)
Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
Aanbod
Wat mag je van onze klant gelegen in Kortemark verwachten?
Je komt terecht in een groeiende familiale onderneming, met een sterk professioneel team, waarbij flexibiliteit en klantgerichtheid voorop staan
Een sterke verloning gekoppeld aan functie en ervaring aangevuld met extralegale voordelen
Een doorgedreven interne opleiding van 6 - 12 maanden wordt voorzien
Mogelijkheid tot sport en ontspanning op het bedrijf (fitness, recreatie, maaltijden op de firma)
Zeer aantrekkelijk fietslease programma om werk in eigen regio te stimuleren
Leuke groepsactiviteiten en feestcomité aanwezig
Een voltijdse functie in een 40- week met 32 betaalde vrije dagen