Job 32 van 59


Report this listing

Solliciteren



Aankoopbediende voor regio Frankrijk


Functie

Onze klant gelegen in Kortemark is op zoek naar een aankoopbediende voor tweedehands vrachtwagens voor de Franse markt. Wat wordt er van jou verwacht in deze functie?
  • Je beheert en behandelt dossiers en gegevens om ervoor te zorgen dat het aankoop –en transportproces efficiënt, correct en klantvriendelijk verloopt
  • Je verzamelt, vervolledigt en verwerkt vrachtwagengegevens van aangekochte vrachtwagens en verwerkt dit in de software van Truck Management
  • Je verzekert een vlotte doorstroming van relevante informatie binnen het aan- en verkoopteam
  • Je vraagt ontbrekende documenten op bij leveranciers van vrachtwagens, handelt de bijhorende administratieve formaliteiten af en bezorgt deze aan de afdeling administratie
  • Je organiseert in samenwerking met de transportverantwoordelijke de ophaling van de aangekochte voertuigen, met de bijbehorende formaliteiten
  • Je ontvangt klanten in geval de sales collega's op verplaatsing zijn en beantwoordt hun vragen
  • Je ondersteunt de sales collega's met de opvolging van verkochte vrachtwagens
  • Je maakt afspraken voor de technische keuring, stelt verkoopovereenkomsten op en verzorgt de administratieve ondersteuning bij het importeren
  • Bij afwezigheid van de transportverantwoordelijke ondersteun je mee de transportafdeling met het plannen van afhalen of wegbrengen van vrachtwagens


Bedrijfsinformatie
Onze klant gelegen in Kortemark is gespecialiseerd in vrachtwagens en op zoek naar een aankoper om hun team te vervolledigen.

Jouw profiel

Naar welk profiel is onze klant gelegen in Kortemark op zoek voor de openstaande vacature van aankoopbediende voor de Franse markt?
  • Je hebt een passie voor vrachtwagens en je wil er graag over bijleren
  • Je bent gedreven en dynamisch met zin voor initiatief en sterke organisatorische kwaliteiten
  • Je komt in een fijn team terecht die jou van alle informatie zullen voorzien
  • Je denkt logisch en flexibel mee volgens de behoeften van de klant
  • Je bent een hans-on persoon en beschikt over een uitstekende kennis van de Franse taal (je versterkt het team die actief is op de regio Frankrijk)
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers

Aanbod

Wat mag je van onze klant gelegen in Kortemark verwachten?
  • Je komt terecht in een groeiende familiale onderneming, met een sterk professioneel team, waarbij flexibiliteit en klantgerichtheid voorop staan
  • Een sterke verloning gekoppeld aan functie en ervaring aangevuld met extralegale voordelen
  • Een doorgedreven interne opleiding van 6 - 12 maanden wordt voorzien
  • Mogelijkheid tot sport en ontspanning op het bedrijf (fitness, recreatie, maaltijden op de firma)
  • Zeer aantrekkelijk fietslease programma om werk in eigen regio te stimuleren
  • Leuke groepsactiviteiten en feestcomité aanwezig
  • Een voltijdse functie in een 40- week met 32 betaalde vrije dagen

Solliciteren

ALICIA THEEUWS
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht